تعمیر تجهیزات الکترونیک صنعتی و ابزار دقیق

تعمیر درایو ها نمایشگرها و کنترل کننده های صنعتی

تعمیر تجهیزات الکترونیک صنعتی و ابزار دقیق

تعمیر درایو ها نمایشگرها و کنترل کننده های صنعتی

بایگانی

مرکز تعمیرات الکترونیک صنعتی به مدد مهندسین مجرب و با تجربه الکترونیک،توانایی تعمیر مدارات و دستگاه های الکترونیک صنعتی از یک پی سی بی کوچک تا یک دستگاه بزرگ صنعتی را دارا می باشد.

بیشتر دستگاههای ارجاع شده به این مرکز فاقد نقشه و مدارک فنی میباشند با این وجود تمام قسمتهای دستگاه از نظر عملکردی مورد تست و آزمونهای مشابه آنچه شرکت سازنده انجام داده است قرار میگیرند.

تجهیزات ما این امکان را فراهم کرده است تا بسیاری از قطعات ،بدون نیاز به خروج آنها از مدار تست شود که این موضوع موجب صرف جویی در وقت و نیز بالاتر رفتن کیفیت میگردد .

در صورت نیاز خروج یک قطعه از مدار این عمل توسط تجهیزات پیشرفته مادون قرمز انجام میشود تا حداقل آسیب به قطعه و مدار وارد گردد.

مرکز تعمیرات الکترونیک صنعتی در سال 1375 فعالیت خود را با تجهیز اولین کارگاه تخصصی تعمیرات ترموستات های الکترونیکی آغاز نمود. در حال حاضر تیم ما که متشکل از مهندسین با تجربه برق صنعتی،الکترونیک و کنترل در کارگاهی مجهز واقع در کرج آماده ارائه خدمت به طیف وسیعی از ماشین آلات ، خطوط تولید و به طور کلی هر دستگاه الکترونیکی که در صنعت استفاده میشود میباشند .

این مرکز افتخار دارد که به دلیل قابلیت اطمینان و سرعت بالا در ارائه خدمت به صنعت کشور مورد اعتماد و استقبال بسیاری از تولید کنند گان و صنعت گران قرار گرفته است.

اهم فعالیتهای ما به قرار زیر است:

تعمیر و برنامه ریزی کلیه درایورها ، اینورترها و سافت استارترها

تعمیر و برنامه ریزی کلیه سروو درایورها

تعمیر و برنامه نویسی کلیه مانیتورها و اچ ام آی ها

تعمیر و برنامه نویسی موشن کنترولرها

تعمیر و کپی انواع پی سی بی

این مرکز با امکان تعمیر تجهیزات الکترونیک صنعتی مانند درایو ها، منابع تغذیه ، نمایشگرها ، انکودرها ، پی ال سی ها، سافت استارتر ها و سروو درایوها آماده خدمت به صنعت کشور است.